שאלות ותשובות

האחריות על המוצרים הם שנה מרגע קבלת המוצרים לבית הלקוח.

אנחנו זמינים לכל בעיה\שאלה ונשמח לספק מענה במידה ונמצא פגם במוצרינו.

זמן האספקה המרבי הוא עד 14 ימי עסקים על מוצרים שקיימים במלאי של האתר.
אנו עושים את מרב המאמצים לספק מוצרים בהקדם האפשרי.

כמובן יש לנו אולם תצוגה שבו ניתן להגיע ולהתרשם מהמוצרים האיכותיים שלנו
האולם נמצא בראשון לציון במתחם לב שורק, אברהם בומה שביט 3 ראשון לציון
אנחנו כאן לכל שאלה – שירות לקוחות בוואטסאפ : 050-9455450

האמת שהמוצרים שלנו מאוד קלים להרכבה עצמאית,
אך אם זאת במידה ותזדקקו לשירותי הרכבה, אנו מספקים שירותי הרכבה בבית הלקוח
במחיר הוגן וזול המחיר משתנה בהתאם לפי סוג הריהוט שהוזמן. 

כן, בזמן תיאום אספקה לריהוט שנרכש, יש ליידע את המובילים שלנו
והם יאספו את הריהוט הישן, תמורת סכום סמלי וזה יועבר לעמותות /ארגוני צדקה.

בטח! החברה אינה שומרת את מספרי כרטיסי האשראי של הלקוחות. הסליקה נעשית באופן מאובטח
דרך חברת האשראי והאתר עומד בתקן
PCI-DSS . תקן ה-PCI DSS מעלה משמעותית
את רמת האבטחה ומסייע בטיפוח האמון של משתמשי סליקה אונליין בשימוש בכרטיסי אשראי
.

באפשרותכם לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי ואפילו באפליקצית ביט אנחנו מקבלים את התשלום
במידה ותרצו לשלם במזומן אפשר לשלם לשליח בעת ההגעה אליכם . לרכישה במזומן צרו איתנו קשר טלפוני.

יש לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות שלנו במייל בעמוד צור קשר.
יש לציין את שם המזמין, סיבת בקשת הביטול, מס טלפון, ומספר הזמנה
(אם יש ברשותך) לרוב, אנו נשיב תוך יום עסקים אחד.

באחריות הלקוח להוביל ולהרכיב את המוצרים באופן מקצועי.
החברה אינה אחראית לנזקים ולא תינתן אחריות לנזקים הנגרמים כתוצאה מהובלה והרכבה לקוייה.
לדוגמא: שריטות, מכות, קילופים, שברים, וכו’.

התחל צא'ט עם נציג
1
התחבר עכשיו לנציג 💬
✅ MIZAR - ריהוט מעוצב מהיבואן לצרכן
שלום 👋 האם נוכל לעזור לך?